Mazda6

Višja raven prefinjenosti 


Družinske pustolovščine, dolgi konci tedna daleč od doma in kratke vožnje v mesto so nekaj posebnega in navdušijo z uživanjem v Mazdi6 karavan. Eden od vzrokov je pečat, ki ga je videzu in občutku vtisnila najbolj prefinjena raven oblikovanja KODO – duša gibanja. Naši najboljši mojstri in oblikovalci so ročno oblikovali vsako linijo in oblino vozila, da so dosegli dovršeno raven zrelosti in elegance.


Uporabili smo našo ekskluzivno tehnologijo lakiranja TAKUMI-NURI, da osupljivi videz karavana zaživi, še posebej v najnovejši Soul Crystal rdeči in Machine sivi barvi. Naša na uporabnika osredotočena filozofija je omogočila oblikovanje karavana, v katerem prijatelje in družinske člane razvaja vrhunsko udobje, vi pa se lahko prepustite uživanju za volanom. 

    • Oblikovanje KODO

      KODO – duša gibanja

      Osupljiv nastop Mazde6 karavan in njeno izrazito, odločno držo prefinjeno dopolnijo privlačne podrobnosti, kot je na primer nižji profil. Oblikovanje KODO – duša gibanja poudari vitek obris in športne, dinamične poteze. Od sprednjega proti zadnjemu delu je očiten vtis dinamičnega gibanja naprej celo pri mirujočem vozilu.

      KODO – duša gibanja

    • Soul Crystal rdeča

      Soul Crystal rdeča

      Naša najnovejša Soul Crystal rdeča barva poskrbi, da zaživita energija in eleganca Mazde6 karavan. Da smo jo lahko ustvarili, smo razvili ekskluzivno tehniko, ki smo jo poimenovali TAKUMI-NURI, z njo pa oživita mojstrsko ročno lakiranje in odlična barva naših mojstrov v lakirnici. Kosmi aluminija zagotovijo prefinjeno strukturo kovinskih barv, nato pa izkušeni mojstri poskrbijo še za sijajno poliranje.

      Soul Crystal rdeča

    • Prezračevana sprednja sedeža

      Prezračevana sprednja sedeža

      Sprednja sedeža Mazde6 karavan sta bila povsem preoblikovana ter sta širša in izklesana po obliki človeškega telesa, da nudita še boljšo oporo hrbtu in vrhunsko udobje na dolgih potovanjih in kratkih vožnjah. Sedeža z usnjenim oblazinjenjem sta opremljena s sistemom prezračevanja, ki s stične površine med telesom in sedežem odstrani vroč zrak, da je vožnja prijetna in udobna v vsakem vremenu. Sistem omogoča tristopenjsko uravnavanje jakosti prezračevanja.

      Prezračevana sprednja sedeža

    • Na uporabnika osredotočeno oblikovanje

      Na uporabnika osredotočeno oblikovanje

      Vsak sestavni del Mazde6 karavan je zasnovan in skrbno izdelan, da vozniku in sopotnikom zagotovi najvišjo možno raven udobja. Izbrani materiali, na primer mat kromirani okrasni elementi in obloge iz japonskega lesa sen* na vratih poudarijo občutek dobrodošlega razkošja.

       

      *Na voljo samo z opremo Revolution top

      Na uporabnika osredotočeno oblikovanje

    • Zadnji sedeži

      Izboljšani zadnji sedeži

      Za Mazdo je pomembno udobje vseh potnikov, ne samo voznika. Zadnji sedeži so preoblikovani, da nudijo boljšo oporo in novo razsežnost udobja za sproščene vožnje. Potniki na zadnjih sedežih lahko polnijo svoje naprave z dvema priključkoma USB v zadnjem sredinskem naslonu za roke.

      Izboljšani zadnji sedeži

    • Platišča iz lahke litine

      Zmogljiva platišča iz lahke litine

      Nizek in športen videz Mazde6 karavan je še izrazitejši z najnovejšimi oblikami 17- in 19-palčnih platišč iz lahke litine. Preprosto, a drzno oblikovani izklesani kraki poudarijo dinamično, tekoče gibanje. 17-palčna platišča iz lahke litine so lakirana v temno sivi barvi, 19-palčna platišča iz lahke litine so sijajno srebrna.

      Zmogljiva platišča iz lahke litine

    Podatki, ceniki, slikovni material ter druge informacije in gradiva na tej spletni strani so zgolj informativne narave in so nezavezujoči. Prosimo, da se za podrobnejše podatke obrnete na Mazdinega pooblaščenega trgovca. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila.

     

    Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in na spletni strani www.mazda.si.

     

    Vozila so homologirana v skladu z novim postopkom za pridobitev homologacije, ki ga določata uredbi WLTP (EU) 2017/1151 in (ES) 715/2007). Da so možne primerjave, so ponekod navedene vrednosti NEDC, določene v skladu z uredbo o izvajanju (EU) 2017/1153.

     

     

    Vrednosti kombiniranih izpustov CO2*: 

    144 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 145 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 2WD

    144 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 145 KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 2WD

    150 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 165 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 2WD

    144 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 165 KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 2WD

    148 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 165 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 2WD  

    142 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 165 KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 2WD 

    119 g/km pri dizelskem motorju 2.2 SKYACTIV-D s 150 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 2WD  

    134 g/km pri dizelskem motorju 2.2 SKYACTIV-D s 150 KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 2WD 

    135 g/km pri dizelskem motorju 2.2 SKYACTIV-D s 150 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 4WD  

    142 g/km pri dizelskem motorju 2.2 SKYACTIV-D s 150 KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 4WD  

    126 g/km pri dizelskem motorju 2.2 SKYACTIV-D s 175/184* KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 2WD

    134 g/km pri dizelskem motorju 2.2 SKYACTIV-D s 175/184* KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 2WD 

    142 g/km pri dizelskem motorju 2.2 SKYACTIV-D s 175/184* KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 4WD 

    156 g/km pri bencinskem motorju 2.5 SKYACTIV-G s 194 KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 2WD