Mazda6 limuzina

Vrhunska prefinjenost oblikovanja KODO – duša gibanja

 

Mazda6 limuzina navduši s prefinjeno zunanjostjo in notranjostjo ter odraža samozavestno eleganco. Naši mojstri in oblikovalci so z rokami vdahnili življenje v vsako linijo in oblino ter oblikovanje KODO – duša gibanja povzdignili na naslednjo raven zrelosti. Prestižen in obenem športen videz vozila je že na prvi pogled trši in še bolj dovršen, poudarijo pa ga bolj ravno značilno krilo in natančno preoblikovani žarometi.


Naša tehnika lakiranja TAKUMI-NURI poskrbi, da osupljiva lepota in prefinjen značaj limuzine prideta še bolj do izraza in da oblikovanje KODO – duša gibanja oživi. Z najbolj prefinjenimi materiali predstavlja kabina utelešenje odlične izdelave in sodobne elegance, razkošni materiali pa poskrbijo za vrhunsko udobje in uživanje v vožnji.

    • Oblikovanje KODO – duša gibanja

      KODO – duša gibanja

      Mazda6 limuzina ima osupljivo silhueto z izrazitimi oblinami, preoblikovanim zadnjim delom in nizkim profilom, zato jo v hipu prepoznate. Naše unikatno oblikovanje KODO – duša gibanja ustvari občutek zmogljivega dinamičnega gibanja od sprednjega proti zadnjemu delu celo pri mirujočem vozilu.

      KODO – duša gibanja

    • Soul Crystal rdeča

      Soul Crystal rdeča

      Da smo ustvarili novo legendarno rdečo barvo za naše avtomobile, smo ustvariti nov način lakiranja vozil. Z ekskluzivno tehniko TAKUMI-NURI oživita mojstrsko ročno lakiranje in odlična barva naših mojstrov v lakirnici. Kosmi aluminija zagotovijo prefinjeno strukturo, podobno visoko polirani kovini. Soul Crystal rdeča barva poudari tekoče linije limuzine, drzne obline in izraz zmogljivega gibanja od sprednjega proti zadnjemu delu.

      Soul Crystal rdeča

    • Naslednji korak v razvoju sedežev

      Naslednji korak v razvoju sedežev

      Sprednja sedeža Mazde6 sta bila povsem preoblikovana ter sta širša in izklesana po obliki človeškega telesa, da nudita še izdatnejšo oporo hrbtu in vrhunsko udobje na vsaki vožnji. Sedeža z usnjenim oblazinjenjem sta opremljena s sistemom prezračevanja, ki s stične površine med telesom in sedežem odstrani vroč zrak, da je vožnja prijetna in udobna v vsakem vremenu.

      Naslednji korak v razvoju sedežev

    • Na uporabnika osredotočeno oblikovanje

      Na uporabnika osredotočeno oblikovanje

      Vsak element Mazde6 je zasnovan in skrbno izdelan, da vozniku in sopotnikom zagotovi najvišjo možno raven udobja. Izbrani materiali, na primer mat kromirani okrasni elementi in obloge iz japonskega lesa sen* na vratih poudarijo občutek dobrodošlega razkošja.

       

      *Na voljo samo z opremo Revolution top

      Na uporabnika osredotočeno oblikovanje

    • Zadnji sedeži

      Izboljšani zadnji sedeži

      Za Mazdo je pomembno udobje vseh potnikov, ne samo voznika. Zadnji sedeži so preoblikovani, da nudijo boljšo oporo in novo razsežnost udobja za sproščene vožnje. Potniki na zadnjih sedežih lahko polnijo svoje naprave z dvema priključkoma USB v zadnjem sredinskem naslonu za roke.

      Izboljšani zadnji sedeži

    • Platišča iz lahke litine

      Zmogljiva platišča iz lahke litine

      Nizek in športen videz Mazde6 v limuzinski različici je še izrazitejši z najnovejšimi oblikami 17- in 19-palčnih platišč iz lahke litine. Preprosto, a drzno oblikovani izklesani kraki poudarijo dinamično, tekoče gibanje. 17-palčna platišča iz lahke litine so lakirana v temno sivi barvi, 19-palčna platišča iz lahke litine so sijajno srebrna.

      Zmogljiva platišča iz lahke litine

    Prikazani model se morda razlikuje od specifikacij za slovenski trg. Barve ter nekateri elementi zunanjosti in/ali notranjosti na zaslonu se lahko razlikujejo od dejanskega modela.

     

    *Vozila so homologirana v skladu z novim postopkom za pridobitev homologacije, ki ga določata uredbi WLTP (EU) 2017/1151 in (ES) 715/2007).

    Da so možne primerjave, so navedene vrednosti NEDC, določene v skladu z uredbo o izvajanju (EU) 2017/1153.

     

    Vrednosti kombiniranih izpustov CO2*: 
    142 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 145 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 2WD

    141 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 145 KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 2WD

    148 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 165 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 2WD

    141 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 165 KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 2WD

    146 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 165 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 2WD   

    139 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 165 KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 2WD 

     

    117 g/km pri dizelskem motorju 2.2 SKYACTIV-D s 150 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 2WD  

    133 g/km pri dizelskem motorju 2.2 SKYACTIV-D s 150 KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 2WD 

     

    124 g/km pri dizelskem motorju 2.2 SKYACTIV-D s 175/184* KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 2WD 

    133 g/km pri dizelskem motorju 2.2 SKYACTIV-D s 175/184* KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 2WD  

     

    153 g/km pri bencinskem motorju 2.5 SKYACTIV-G s 194 KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 2WD

     

    Da so možne primerjave, so navedene vrednosti NEDC, določene v skladu z uredbo o izvajanju (EU) 2017/1153.