Mazda CX-3

Intenzivnejše uživanje v vožnji

 

Sedite za volan Mazde CX-3 in hitro boste prepoznali našo zavezanost zagotavljanju uživanja na vsaki poti, zato boste želeli voziti še naprej. Naš kompaktni športni terenec zagotavlja novo raven intenzivnosti uživanja v vožnji in občutka Jinba Ittai, izjemne povezave med voznikom in vozilom. 

 

S prefinjenim slogom, eleganco, zmogljivostjo in okretnostjo vozna dinamika Mazde CX-3 poskrbi za izboljšano udobje in vodenje, ki je še bolj osupljivo. Evolucija motorjev SKYACTIV prispeva k razvoju na uporabnika osredotočene vozne izkušnje z izboljšano zmogljivostjo in še varčnejšo dejansko porabo goriva. Vožnja ni bila še nikoli tako vznemirljiva in osvobajajoča. 

    • Motorji SKYACTIV

      Motorji SKYACTIV

      Mazda CX-3 je zasnovana za osupljivo moč, zmogljivost in nadzor. Napredni bencinski motor SKYACTIV-G 2.0 z novo zasnovo batov in sistema vbrizgavanja zagotovi več moči v celotnem obsegu vrtljajev in varčnejšo porabo goriva. Dizelski motor SKYACTIV-D 1.8 razvije večji navor v višjem območju vrtljajev in navduši z izjemno varčno porabo tudi pri velikih obremenitvah.

      Motorji SKYACTIV

    • Udobje pri vožnji

      Udobje pri vožnji

      Že pri prvi vožnji boste opazili, kako odlično se Mazda CX-3 prilagaja različnim cestiščem in kako prijetna je vožnja za voznika in sopotnike. Izboljšave vzmetenja in sistema krmiljenja ter uvedba nove zasnove pnevmatik zagotavljajo višjo raven dinamike podvozja. Vožnja je veliko preprostejša, avto se premika natančno v skladu z vašimi pričakovanji in z vrhunskim udobjem navduši potnike na vseh sedežih, ne le voznika. Uživajte v samozavestni, sproščeni vožnji.

      Udobje pri vožnji

    • Prilagodljivi žarometi LED

      Prilagodljivi žarometi LED

      Inteligentni žarometi LED* izboljšajo vašo vozno izkušnjo. Ko zaznajo promet na nasprotnem voznem pasu ali vozilo pred vami, se samodejno zasenčijo. Sistem izklopi samo svetila, ki so v voznikovem zornem kotu, zato vam zagotavlja boljšo vidljivost in pregled nad cesto. Na avtocestah se svetlobni snop samodejno dvigne, da osvetli cesto dlje pred vozilom. Pri vožnji skozi ovinke žarometi poskrbijo za boljšo vidljivost, da so nočne vožnje varnejše in manj naporne.

      Prilagodljivi žarometi LED

    • Tiha kabina

      Udobje v kabini

      Mazda CX-3 je na voljo z nadvse udobno notranjost, v kateri lahko razvajajo tudi usnjeno oblazinjenje sedežev* z električnim nastavljanjem in dovršene tehnologije, kot je električna parkirna zavora s samodejnim zadrževanjem vozila. Izboljšana zvočna izolacija omogoča uživanje v prijetnih pogovorih in tihi vožnji, sprednji in zadnji** naslon za roke z držalom za pijače pa zagotavlja dodatno udobje. 

      *Na voljo pri opremi Revolution / Revolution top

      **Na voljo od opreme Challenge

      Udobje v kabini

    • Mazdin radarski tempomat

      Mazdin radarski tempomat s funkcijo Stop & Go (MRCC)

      Da so dolge vožnje prav tako prijetne kot kratke, poskrbi Mazdin radarski tempomat (MRCC). Sprednji senzorji stalno merijo odmik do vozila, ki vozi spredaj, in sistem vzdržuje varnostno razdaljo. Sistem deluje pri vseh hitrostih, zato vam pomaga tako v gostem mestnem prometu kot na avtocestah. In ko ustavi vozilo pred vami, se samodejno ustavi tudi vaš avto.

      Mazdin radarski tempomat s funkcijo Stop & Go (MRCC)

    • Uglajena vožnja

      Uglajena vožnja

      Sprednji parkirni senzorji (na voljo pri opremi Revolution / Revolution top) vam pomagajo preprosto parkirati na še tako tesnih parkiriščih. Pri vožnji po slabih cestah mehkejše 18-palčne pnevmatike Mazde CX-3 prevzamejo energijo udarcev ter zagotovijo udobno in prefinjeno vožnjo za vse potnike. 

      Uglajena vožnja

    • Sistem GVC (G-Vectoring Control)

      Sistem GVC (G-Vectoring Control)

      Izboljšave krmiljenja in sistem GVC (G-Vectoring Control) zagotavljajo preprost in natančen nadzor Mazde CX-3. Sistem GVC (G-Vectoring Control) je prvi v seriji tehnologij za dinamiko vozila SKYACTIV in inteligentno prilagaja navor motorja glede na posege krmiljenja, da zagotovi optimalno obremenitev vsakega kolesa. Rezultat? Dramatično izboljšanje delovanja krmiljenja in vodenja za uglajeno pospeševanje in še bolj osupljivo vožnjo.

      Sistem GVC (G-Vectoring Control)

    • Štirikolesni pogon (AWD)

      Štirikolesni pogon (AWD)

      Ko razmere na cestišču in vremenski pogoji poskrbijo za dodaten izziv, želite popolno udobje in nadzor. Izjemno učinkovita nova generacija sistema i-ACTIV AWD vam omogoča uživanje v vožnji in popolno izkušnjo Jinbai Ittai z izjemno zmogljivostjo brez znatnega povečanja porabe goriva. 27 senzorjev 200-krat v sekundi preveri razmere in nato za dinamično in samozavestno vožnjo prenese moč kolesom z najboljšim oprijemom.

      Štirikolesni pogon (AWD)

    Podatki, ceniki, slikovni material ter druge informacije in gradiva na tej spletni strani so zgolj informativne narave in so nezavezujoči. Prosimo, da se za podrobnejše podatke obrnete na Mazdinega pooblaščenega trgovca. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila.

     

    Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in na spletni strani www.mazda.si.

     

    Vozila so homologirana v skladu z novim postopkom za pridobitev homologacije, ki ga določata uredbi WLTP (EU) 2017/1151 in (ES) 715/2007). Da so možne primerjave, so ponekod navedene vrednosti NEDC, določene v skladu z uredbo o izvajanju (EU) 2017/1153.

     

    Vrednosti kombiniranih izpustov CO2*: 
    141 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 121 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 2WD 

    140 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 121 KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, 2WD

    160 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 150 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, AWD 

    152 g/km pri bencinskem motorju 2.0 SKYACTIV-G s 150 KM in 5-stopenjskim samodejnim menjalnikom, AWD  

    114 g/km pri dizelskem motorju 1.8 SKYACTIV-D s 115 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 2WD 

    126 g/km pri dizelskem motorju 1.8 SKYACTIV-D s 115 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, AWD 

    137 g/km pri dizelskem motorju 1.8 SKYACTIV-D s 115 KM in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, AWD